Fiilikseni työssäoppimisesta
Työssäoppimiseni kesti 6 viikkoa. Siinä ajassa ehdin oppia paljon uusia asioita, mistä minulla ei ollut aiempaa kokemusta. Pääsin esim. kassalle, hyllyttämään, purkamaan ja tarkistamaan kuormalavoja, tekemään hintalappuja, asiakaspalvelua ja opin miten tuotteet Tigerissa laitetaan esille. Pelkästään jo kassan käytössä oli paljon muistettavaa. Viikko ja homma sujui melkein jo itsestään.
Mikä on ollut viihtyisintä?
Voin jopa sanoa, että kaikki hommat ovat olleet mieluisia. Ei ole yhtä tiettyä lempihommaa, vaan kaikki ovat olleet mielenkiintoisia. Kassallakin on niin paljon eri juttuja, että ei sinnekkään kyllästy. Esim. perus tuotteiden piippaus, lahjakorttien myyminen, palautukset, hintojen määräys jne. Kuorman purkamisessa saa nostella laatikoita, tarkistaa ja laskea onko kaikki tuotteet tulleet sekä itse laatikoiden avaaminen. Sieltä löytyy aina ties mitä uutta ja jännää.
Mikä sitten ei ole ollut niin mukavaa?
Tähän ei tule, kun yksi juttu mieleen. Seinätuotteiden siirtäminen eli hintapiikkien pois ottaminen. Asia mikä hommassa ärsyttää eniten on, kun hintapiikit eivät lähde irti. Ei siinä mitään, jos osaisi pitää pään kylmänä eikä hermostua pienestä. Olen vain sellainen, joka ei osaa hillitä itseään, kun joku asia ärsyttää.
Millaiset työkaverit olivat?
Työkaverit olivat mahtavia! Kaikki olivat mukavia ja tulimme hyvin toimeen. Aina sai ja pystyi pyytämään apua tarvittaessa ja pystyi jutella muistakin kui työjutuista. Rentoa ja mukavaa porukkaa.
Mielipide Tigerista työssäoppimispaikkana
Suosittelen, jos olet kiinnostunut työskentelemään Tigerissa. Siellä oppii lyhyessäkin ajassa todella paljon uutta. Asiakaspalvelusta itselläni ei juurikaan ollut kokemusta. Nimittäin siellä sitä pääset harjoittelemaan. Tervehtiä ihmisiä, auttaa ja palvella asiakkaita ja muuten vaan kuunnella heidän juttuja. Saan lähteä hyvin mielin sekä fiksumpana, mitä olin 6 viikkoa sitten.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti